عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1397
بازدید : 83
نویسنده : sibesalamati

انواع در رفتگی لگن در نوزادان گرداوری شد

انواع در رفتگی لگن در نوزادان

 

در رفتگی لگن اصطلاحی است که امروزه در رابطه با نوزادان و افراد بزرگتر به کار برده می شود. در حقیقت افرادی که محل اتصال لگن و ران آنها از شرایط طبیعی برخوردار نباشد به این بیماری مبتلا خواهند شد. در رفتگی لگن به چند شکل به وقوع می پیوندد. برخی از موارد دررفتگی به صورت کامل وجود دارد. در برخی از موارد هم به دلیل عمق کم موجود در کاسه ی لگن سر استخوان ران به راحتی در داخل آن جای نمی گیرد، در برخی از مواقع هم به دلیل شکل نامناسب استخوان ران این عدم تطابق وجود خواهد داشت.

دررفتگی لگن از هر نوعی که باشد باید در همان معاینات اولیه ی تولد توسط یک پزشک کودکان ماهر تشخیص داده شود تا بتواند با درمان های ابتدایی و ساده فرد را از لنگیدن در بزرگسالی نجات داد. معمولا شش ماهه ابتدایی از زندگی یک نوزاد طلایی ترین زمان برای تشخیص دررفتگی لگن خواهد بود. در صورتی که در این زمان تشخیص داده شود با استفاده از لوازم کمکی و بدون عمل جراحی و گچ گیری می توان این مشکل را رفع نمود.

اما زمانی که تشخیص به شش ماهگی موکول شود قطعا دیگر توانایی لازم از نوزاد گرفته خواهد شد و نیاز است تا گچ گیری برای قراگیری صحیح سراستخوان ران در داخل حفره لگنی انجام شود. اگر تشخیص در سن یکسالی و بالاتر انجام شود دیگر نیاز به استفاده از عمل های جراحی وجود دارد که باید توسط یک پزشک کاملا ماهر انجام شود. برخی از موارد ممکن است که این عمل های جراحی با نتیجه ی مناسبی همراه نباشند و باز هم لنگش در بزرگسالی برای فرد وجود داشته باشد.

بهتر است تا در مواردی که ریسک ابتلا به دررفتگی لگن در نوزادان وجود دارد از تشخیص های دقیق تری بهره گرفته شود. سونوگرافی برای لگن در همان ماه های ابتدایی در بچه هایی که در دوران جنینی به صورت بریج بوده اند ، افرادی در خانواده آنها مبتلا به دررفتگی لگن هستند ، دارای بدشکلی هایی از نظر استخوان ها یا ستون فقرات هستند و . . . باید به صورت الزامی انجام پذیرد. زیرا برخی از انواع دررفتگی لگن همانند کم عمق بودن حفره لگن که بعدها در بزرگسالی مشکل ساز می شود توسط این روش تشخیص داده خواهد شد.


تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1397
بازدید : 77
نویسنده : sibesalamati

علائم اعتماد به نفس پایین گرداوری شد

علائم اعتماد به نفس پایین

 

اعتماد به نفس باید در حد اعتدال وجود داشته باشد برخی از افراد هیچگونه توانایی خاصی ندارند اما از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند که در برخی از مواقع همان اعتماد به نفس کاذب کار دستشان می دهد. اما در مقابل برخی از افراد وجود دارند که از توانایی بسیار بالایی برخوردار هستند اما اعتماد به نفس پایینی دارند و همین عامل منجربه جلوگیری از کامیابی و پیروزی آنها در زندگی خواهد شد.

برخی از نشانه ها و علائم ظاهری وجود دارد که نشان دهنده ی اعتماد به نفس پایین در افراد می باشد. گفتن کلمه ی ببخشید یا عذرخواهی کردن به هیچ عنوان ایراد به شمار نمی رود اما اینکه شما در یک روز بارها از دیگر عذرخواهی کنید نشان دهنده وجود یک مشکل در رفتار شما می باشد. آیا در تمامی موقعیت ها شما گناه کار بوده اید که اینگونه نیازمند ببخشش هستید؟ قطعا چنین نیست بنابراین برای افزای اعتماد به نفس تنها زمانی که نیاز است از کلمه ببخشید استفاده نمایید. زیرا تکرار کردن مداوم این کلمه به نوعی برای فرد مقابل آزاردهنده خواهد بود.

تلاش هایی که در طول یک زندگی برای موفق شدن خود انجام می دهید را دست کم نگیرید. هیچ گاه عاملی به نام شانس نمی تواند موفقیت یا عدم موفقیت را برای شما به همراه داشته باشد. تنها خود شما و میزان تلاش شما تعیین کننده خواهد بود. بنابراین هیچگاه از این کلمه که همه چیز بر مبنای شانس می باشد و شما خود بی تأثیر هستید استفاده نکنید. توانایی درونی خود را جدی بگیرید تا دیگران از شما سوء استفاده نکنند. این نشان دهنده ی عدم وجود اعتماد به نفس پایین در شما خواهد بود.

افرادی که اعتماد به نفس پایین دارند و در موقعیت های متنوع نمی توانند از حق خود دفاع کنند در حقیقت افرادی هستند که تنها به نظرات دیگران اهمیت می دهند. این نکته را به یاد داشته باشید که رد دنیای امروز هیچ فردی تماما به کارهای شما فکر نمی کند و دائما در زیر ذره بین قرار ندارید. هر فردی به فکر خوشحال بودن خود است ، بنابراین شما هم برای خوشحالی خود و احساس رضایت تلاش نمایید و از فکر کردن در رابطه با دیگران خودداری نمایید. اگر شما رفتار صحیح داشته باشید قطعا هیچ فردی از شما ناراضی نخواهد بود.

افراد با اعتماد به نفس پایین معمولا نمی توانند مخالفت خود را اعلام نمایند و در عین ناراضی بودن به موضوع رضایت می دهند. در حالی که یکی از علائم اعتماد به نفس بالا بیان کردن مستقیم و صریح در رابطه با نظرات خود شما می باشد. هر فردی آزاد است تا نظر و تحلیل خود را از یک موضوع یا یک موقعیت جدید بیان کند. همیشه موافق بودن یعنی بی توجهی به خود درون که قطعا با نارضایتی از خود همراه می باشد.


به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com